2014. január 17., péntek

First award

Halihó! Megjöttem!
Ezúttal nem résszel, hanem az első díjammal jelentkezem, amit egy kedves barátnőmtől kaptam, amiért nagyon hálás vagyok neki!

Köszönöm a díjat Csak Egy Lány-nak!

Szabályok
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj a 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!


1.
Sportolok
Szeretek barátkozni
Imádok zenét hallgatni
Degujaim vannak
Szegeden lakok
Nagyon örülök a díjnak
Azt a személyt is szeretem, akitől kaptam
Foglalkoztat a továbbtanulás
Sűrűn használom a facebook-ot
Hiába sportolok, nem szeretem a tesit
Izgulós fajta vagyok

2. Csak Egy Lány kérdései:
Milyen lesz a félévid?
-Egész jó.
Meg vagy vele elégedve? 
-Lehetne jobb is.
Min szeretnél a következő félévben változtatni? 
-Még én sem tudom.
Szerinted mi a legjobb dolog az írásban?
-A mindennapok egyhangúságából kiragad
Honnan jött a blogod alapötlete? 
-Egyszer csak kipattant és ennyi elég is volt.
Kedvenc bloggered? 
-Csak Egy Lány♥ és Sweet Dreams♥
Kedvenc városod Magyarországon? 
-Vásárhely, Budapest, Eger.
Mit szeretnél még mindenféleképpen megtanulni az életedben? 
-Palacsintáát sütni normálisan.De azt nagyon.
Milyen rajongói családokba tartozol ?
-Belieberek.
Mit csináltál Szilveszterkor? 
-Leginkább punnyadtam.
Szeretnél még ezen a télen havat?  
-Igen, szerintem a tél úgy szép.

3.Kérdéseim:
Hol laksz?
Sportolsz valamit?
Mi a kedvenc tantárgyad?
Sokat tanulsz?
Milyen lesz a félévid?
Hány éves vagy?
Mi a kedvenc évszakod?
Mi a neve az iskoládnak, ahova jársz?
Mit kaptál Karácsonyra?
Van testvéred?
Használsz sminket?

4. Akinek küldöm:
Csak Egy Lány
Dream
Sweet Dreams
Bo Ashley
Dorothy S. & Macy C.Morrow
Alice M.
Ramii
BiebsGirl
Martina Varjasi
Petra Bieber
Hope K.
 Pusszantás Mindenkinek!♥










2 megjegyzés: