2013. december 31., kedd

Prológus

Halihóó Mindenkinek!
Szóval hol is kezdjem...
Ez az első blogom és kíváncsi leszek mennyi érdeklődő lesz.
Először is nagyon szépen köszönöm a legjobb barátnőmnek Nikinek (Sweet Dreams) aki nélkül nem lennék itt és nem kezdtem volna bele.
Másrészt Csak Egy Lány-nak szeretném még megköszönni, neki is nagyon hálás vagyok a sok segítségért.
Jó olvasást!

Reggel ébresztőórám csörgésére keltem. A nap már besütött szobám ablakán, ami jó kedvvel töltött el. Felöltöztem, majd lebaktattam reggelizni. Egy tál müzlivel a kezemben ültem le nézni az ugráló szivacsdarabot és rózsaszín csillag haverját. Hiába vagyok 19 éves, a Spongyabob-ot még mindig ámulattal nézem minden reggel.Órámra pillantok, ami 8:45-öt mutat. Bepattanok a fehér Range Roverem-be, majd negyed órával később London csendes részén lévő szalonomnál szállok ki.
-Jó reggelt Esther!-köszönök a titkárnőmnek.
-Ó, Miss Mitchael, jó reggelt!Ma már keresték Önt.Különleges ügyfelek, az irodájában várják.
Az irodámba belépve két nagyon ismerős arc fogad.
-Jó napot kívánok, Scooter Braun vagyok, Ő pedig Justin Bieber.-áll fel és mutatkozik be az idősebb.
-Sara Mitchael, örvendek! Miben segíthetek?
-Díjátadóra szeretnénk két öltönyt.Az én méretem 43-as, Justiné 40-es.
-Rendben, holnap jöjjenek be, a titkárnőm majd eligazítja Önöket!

Justin szemszöge:
Amennyire nem volt kedvem öltönyt nézni, annyira jól fejeződött be a dolog. Igazából akkor jött meg a kedvem, mikor megláttam a helyiségbe belépő barna hajú szépséget. Nagyon megfogott a stílusa, a humora, a külseje. Még nem tudom milyen úgy igazából, de egy biztos: meg akarom ismerni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése